SON DAKİKA :

Sebahat Çakır istifa etti!

Sebahat Çakır Milletvekili Aday Adayı Olmak için istifa etti.
Bu haber 10 Mart 2011, Perşembe 17:10:02 eklenmiştir.
Çaykur Çayeli Fabrikası Tarım Kısım Müdürü Sebahat Çakır 12 Haziranda yapılacak genel seçim dolayısıyla milletvekili aday adaylığı için görevinden istifa etti.

Aynı zamanda Çayeli Belediye Başkanı Rıza Çakır'ın eşi olan Sebahat Çakır’ın 12 Haziranda 2011 yapılacak olan genel seçimde Ak parti'den milletvekili adayı olmak içi istifa etmesi, Siyasi çevrelerde bomba etkisi yaptı.

Sebahat Çakır Kimdir ?

1971 yılında Rize ‘de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Rize’de tamamladı. 1988 yılında 19 Mayıs Üniversitesi Ziraat Fakültesine girdi. 92 yılında mezun oldu.

 
Ziraat Mühendisi olarak Çaykur ‘da göreve başladı. 10 yıl işletme kısım müdürlüğü,8 yıl tarım kısım müdürlüğü yaptı.
 
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari bilimler Fakültesi Kamu yönetimi bölümünü bitirdi. Evli ve 2 çocuk annesi olan Çakır İngilizce bilmektedir.
Desteklemede yeni düzenleme...
Of'ta Öldürülen Damadın Katil Zanlısı B...
ETİKETLER : Çaykur Çayeli Fabrikası Tarım Kısım Müdürü sebahat çakır milletvekili aday adayı çayeli
Yorumlar
Adınız :
Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
   
 
Yorumunuz :    
SIRA RİZE KADININI İMAJINDA
zeynep 2011-03-17 10:58:25
Rize başbakanlarıyla siyaset adamlarıyla ün yapmış bir şehir. Şimdi sıra Rize'nin kadınlarının başarısını azmini şanını görmeye geldi. Bunu başarabilecek kişinin de Sebahat hanım olabileceğine inanıyorumve herkesi destek olmaya çağırıyorum.
YETER KARAR RİZE KADININDIR
arda 2011-03-11 23:53:46
Yeter artık erkekler evıne rıze kadını iki ünüversıte mezunu sebahat çakırla meclıse. rize kadını meclıse gırecek meclıse nezaket gelecek , ne kadar çok kadın o kadar nezaket , kavga küfürün meclıste bıttığı yere rıze kadınıyla geldık .
DAVET EDİYORUM
sevim okutur 2011-03-11 15:03:28
ÖNCE AK PARTİYİ SONRA TÜM RİZE SEÇMENİNİ BU ÖNEMLİ İLKTE DUYARLI OLMAYA, SİYASET TARİHİNE BİR SAYFA DAHA YAZMAYA DAVET EDİYORUM. BAŞBAKANLAR ŞEHRİNE YAKIŞAN DA BUDUR.
TÜRKİYE MUTFAĞINA BAYAN ELİ DEĞMELİ
METİN 2011-03-11 08:56:51
SEBAHAT ÇAKIR HANIM EFENDİYİ DESTEKLİYOR TEBRİK EDİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM ÜZERİMİZE DÜŞEN HER HİZMETE BİR ÇAYELİLİ OLARAK HAZIRIZ YOLUN AÇIK OLSUN ALLAH YARDIMCIN OLSUN BU GÜNLERİ GÖRMEK VE YAŞAMAKTA GÜZEL SELAM VE DUA İLE...
ankara yolları taşlı ama rizemin kadını güçlü
bayram s. 2011-03-11 02:53:43
rize insanı kadına bakış açısını göstereceği bu medeniyet sınavında umarım sınavı geçer.... yoksa benim karadeniz kadınının başarılı olma konusunda hiç bir endişem yok. güvenim var desteğim tam.
GURUR DUYDUK
Mustafa 2011-03-11 01:31:28
Gurur duyduk,ülkemızın kader ınsanlarının annelerı, anlatılamayacak kadar fedakar RiZe kadınını siyasette görmekten taraflı tarafsız çok gurur duyduk.
yolun açık bahtın guzel olsun
Ahmet Geniş 2011-03-10 20:38:44
Sebahat hanıma başarılar dilerım ben Riza beyi beklerken supriz adayla karşılaştım ama daha çok sevindim sonuna kadar senınleyız çunkü sende bızınle olacağından emınım inşallah onaylanırsın gerisini düşünme onu bize birak senı ankaraya göndermek boynumuzun borcu hayırli olsun saygılarımı arz ederm.
vekıllık
salıh sırmalı / muhtar 2011-03-10 18:48:39
Cayelının sekız seneden berı bekledığı özlem duyduğu akp aday adayı nıhayet bellı oldu ve bızı sevınce boğdu Allah yolunu bahtını acık etsın ve sonuna kadar senın leyız