SON DAKİKA :

Çayeli Nasıl Bir Belediye Başkanı İstiyor?

2014 Mart ayında yapılacak yerel seçimlerinde sizce Çayeli belediye başkanı kim olmalı?
Bu haber 2013-10-20 14:22:31 eklenmiştir.
2014 yerel seçimleri öncesi partiler tarafından belediye başkanı aday adayı belirleme çalışmaları sürerken Zaman53.com sözü seçmenlere bırakarak Çayeli’nde yaşayan vatandaşların “nasıl bir belediye başkanı” olmalı sorusuna cevap arıyor.

ŞİMDİ SÖZ SİZDE

Çayeli Belediye Başkanı nasıl olmalı? 

Partisi önemli mi? 

İstenilen vasıflar ve seçmen olarak beklentileriniz nelerdir?

İstenilen projeler nelerdir ? 

Çayeli Belediye başkanlığı için kimin aday olmasını istersiniz?

Çayeli’nin gelişmesinde Belediye başkanının sizce nasıl bir rol faktörü var ?

Tüm bu sorulara cevap bulmak için, siyasi düşünce hesabı yapmadan "Nasıl Bir Belediye Başkanı" istediğinizi bu haberin altına yorum olarak yazınız ve tüm Çayeli ile bu düşüncelerinizi paylaşınız.

Dizel Arabası Olanlara Kötü Haber...
Rizespor'un Eski Hocasına Kupa Şoku!...
ETİKETLER : rize çayeli belediye başkanı 2014 yerel seçimleri belediye başkan adayı
Yorumlar
Adınız :
Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
   
 
Yorumunuz :    
rahim şan 2013-11-19 21:06:48
çayelinde oyların tamamını alacak aday varken dışardan tepeden ısmı yazılan ınsanlarla secıme gıtmek angı akla hızmet başbakan bırde devamlı soyluyor oyumuzu her yerden yukarı yukseltmek dıye ama bu menfaat yonetımlerle partının oyunu duşurecektır zaten partıler boyle erıyıp yok olmuyormu
GENEL MERKEZ 2013-11-12 03:24:05
ÇAYELİ AK PARTİ BELEDİYE BAŞKAN ADAYI BELİRLENMİŞTİR. ZİKREDİLEN İSİMLERDEN HİÇBİRİ DEĞİL SÜRPRİZ BİR İSİM
metin 2013-11-01 15:03:28
AYŞE,RIZA BAŞKAN İLE HANGİ YOLA DEVAM EDİYORSUNUZ,ANTALYA YA MI ADAPAZARINA MI,ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN,BİZ ÇAYELİNİ KUCAKLAYACAK VE SEVEN BİR AK PARTİ ADAYI İSTİYORUZ.
Muhammet 2013-11-01 05:43:37
Dislerini topluma cikmadan once fircalayan bir baskan lutfen
AYŞE 2013-10-31 13:41:53
RIZA BAŞKANLA YOLA DEVAM EDİYORUZ.BU ÇIKAN ADAYLAR MECLİS ÜYESİ BİLE ZOR OLUR.ÇAYELİ KOLAY BİR YER DEĞİL DÜŞÜNÜN BAKALIM GELEN BÜTÜN SİYASİLER,BÜROKRATLAR,BAKANLAR, BAŞBAKANIN YAKIN ARKADAŞLARI NEDEN ÇAYELİNİ TERCİH EDİYOR.NORMALDE BİR İLÇENİN SİYASİ HAREKETLİLİĞİNİN ÜZERİNDE BİR DURUM BU.VİZYONU OLMAYAN İLKESİ OLMAYAN BİR BAŞKANLA BU HAREKETLİLİK SAĞLANAMAZ.BU HİZMETLER ALINAMAZ.BU YÜZDEN RIZA ÇAKIRLA DEVAM.
Gürkan 2013-10-31 13:34:31
ÇAYELİ FARKLI VE GÜZEL BİR İLÇE İNSANLARI DA GAYET AKILLI VE BAŞARILI İNSANLAR. BİR ÇAYELİLİ OLARAK İLÇEMLE VE İNSANLARIYLA GURUR DUYUYORUM.HER DÖNEMDE OLDUĞU GİBİ BU DÖNEMDE DE İKTİDAR YARIŞLARI KOLTUK SAVAŞLARI MUTLAKA OLACAKTIR OLUYOR DA FAKAT İNSANIMIZIN BAZI GERÇEKLERİ GÖREBİLMESİ LAZIM.ŞU ANDA AKPARTİ KENDİ İÇİNDE KIYASIYA BİR YARIŞTA.EN İYİ ADAYI BULMAK OLMALIYKEN MESELE HERKES KOLTUĞU KAPMANIN PEŞİNDE.MEMLEKET SEVDALISI İNSANLAR HİZMET EHLİ İNSANLAR BU EGOLARINI ÖNCELİKLE YENMİŞ OLMALIDIR.RİZE İL TEŞKİLATI AYARI ÇAYELİNE YOLLAYIP KURTULMANIN PEŞİNDE.AYAR KARŞISINDA GÜÇLÜ ADAYLAR GÖRMEK İSTEMİYOR.ÇAKIR BEN HİZMET ADAMIYIM VERİLEN GÖREVİ YAPARIM DİYOR.BU YARIŞI DIŞARIDAN İZLİYOR.HERKES BİLİYOR Kİ RIZA BAŞKAN İSTERSE YENİDEN ADAYDIR.BÜTÜN PARTİLER DE ONU BEKLİYOR.AMA SANIRIM RIZA BAŞKAN BÜYÜK DÜŞÜNÜYOR VE BU YARIŞA YÖN VERMEKLE BERABER DIŞARIDA KALMAYI TERCİH EDİYOR.RİZEMİZİN ONUN GİBİ DÜRÜST VE DOBRA SİYASETÇİLERE İHTİYACI VAR.
Çeçewali 2013-10-31 09:10:07
Çayelinde sayın başbakanımız %75 oy oranını beğenmemiş bunu %90 neden yapmıyorsunuz demiştir son gelişinde! Şimdi açıkçası kimi koysanız çayelinde seçimi alır ama teşkilat olarak yüzde doksanı kimin alacağının-nasıl alınacağının hesabını yapmamız lazım.. Çıta yükselmiştir ama biz farkında değiliz!..onu bunu eskileri-yeni çıkan haşlakları bitarafa bırakıp %90-95 lere partinin oyunu kim çıkartır deyip onu biz bulup aday etmeliyiz...yoksa birilerinin ego tatmin yeri değildir Çayeli.. Bunu ayar için söylüyorum bunu çiftçi için söylüyorum bunu tağracı için söylüyorum....herkes için söylüyorum
Engin 2013-10-30 21:39:28
Sayın metin bey siz çayelinde yaşıyorsunuz değilmi rıza çakır için söyledikleriniz bizim belediye başkanınımız olan rıza bey değil bardağın dibi delikse dolu tarafı olmaz doldurmaya çalışsan bile dolmaz rıza beyde o boş olanlardan o yüzden kendinizi kandırmayın sayın vatandaş
musa 2013-10-30 16:17:44
Doğalgaz Çayeli'nin en önemli sorunu. Doğalgazı getirmeyi becerebilecek, yanı sadece söz değil güven verecek bir aday olmalı. Bu yönetim ve bakanda dahil bu işi ihmal etmiştir. Seçimlerde bu durumun faturası ağır olacak diye korkarım. Tüm aday adayları ve ismi geçenlerden ziyade yepyeni bir isim ortaya konmalı ki başbakanın arzu ettiği oylar alınsın yoksa ilçeye yazık edecekler.
Metin 2013-10-30 13:33:27
RIZA ÇAKIR ÇAYELİ'NDE GELMİŞ GEÇMİŞ EN KARİZMATİK EN İŞ BİTİREN EN ÇOK HİZMET VEREN LİYAKAT SAHİBİ BİR BELEDİYE BAŞKANIDIR.ONU SEVENLER RAHAT VE İŞİNDE GÜCÜNDE ONU SEVMEYEN BİRKAÇ KİŞİ FARKLI İSİMLERLE BURADA.BOL KESEDEN ATIN BEYLER,BARDAĞIN BOŞ TARAFINI GÖRMEK SİZE MUTSUZLUK VERİR.