SON DAKİKA :

İşte Erdoğan'a sunulan 6 isim

Pazar akşamı itibarıyla komisyonların kamuoyu araştırması yapılmasını istediği 27 ilde yapılan anketler de tamamlanarak, sonuçlar AK Parti Genel Başkanlığı’na iletildi.
Bu haber 05 Nisan 2011, Salı 17:10:52 eklenmiştir.

AK Parti komisyon aşamasında İstanbul, Ankara, İzmir, Adana gibi büyük şehirlerde anket yaptırmazken, Diyarbakır, Konya, Van, Yozgat, Erzincan, Rize gibi illerde anket yapıldı. Ankete mülakat sonucunda belirlenen, ilin milletvekili sayısının 3 katı kadar aday adayı dahil edildi. Her ilde 2 bin vatandaşa yüz yüze ulaşılarak, aday adayları arasında sıralama yaptırıldı.

 
RİZE’DEN SUNULAN 6 İSİM

17 Adayın Milletvekilliği için başvurduğu Ak Parti Rize İl Teşkilatının yaptığı anket sonucu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a altı isim sunuldu.
 
ERDOĞAN’A RİZE MİLLETVEKİLLİĞİ İÇİN SUNULAN 6 İSİM

1- Bayram Ali Bayramoğlu
2- Lütfi Çırakoğlu
3- Hasan Karal
4- Sebahat Çakır
5- Yunus Öksüz
6- Hasan Velioğlu
 
Başbakan Erdoğan, temayül, mülakat ve anket sonuçlarını da görerek nihai değerlendirmeyi yapacak.
Rizespor'a taraftar tepkisi normal !...
Demet Akalın Polemiğe Son Noktayı Koydu...
ETİKETLER : ak parti rize başbakan erdoğan rize milletvekili aday adayları Ak Parti Rize İl Teşkilatı kamuoyu araştırması komisyon kararı
Yorumlar
Adınız :
Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
   
 
Yorumunuz :    
yanlıs iş bagdattan döner
zagacan 2011-04-24 00:49:26
sayın cakır bu işi yapamayacak kadar basit kalır... Milletvekili diyorlar altını çizerek söyluyor MİLLETVEKİLİ sebahat cakır cok pasiff... mehmet okumus olmalıydı ama olmadı adaylar cok iyi geldi
ne güzel..
emice 2011-04-08 23:05:41
yanlış haber diyen arkadaşlara diyorumki siz ne biliyosunuz neyin mensubusunuz??
aday adayı deyil aday
hayriye akbakır 2011-04-06 22:21:27
biz bayanlar sebahat çakıra aday adayi deyil aday gözüyle bakiyoruz yolun açik olsun sebahat hanım tebrik ediyorum
TEBRIK EDIYORUM ZAMAN53 Ü
barbaros mutlu 2011-04-06 14:50:26
bayramoğlu bırıncı deyıl tüzük gereğı mevcut vekıller son lısteye dahıl edılır arkadaşlar. genel başkanın kontazanı ak partıde 30 vekıldır ve bunlar aday adayı olmayan ve mevcut vekıller dışında ısımlerden oluşur. Rızeye transfer gelırse bu lısteden 2 aday üçe gırer arkadaşlar haber güzel bir haber ve döğru bir haberdır.
Uyarı
Admin 2011-04-06 11:15:42
Değerli okurumuz, yorumunuzda kendi isminiz olarak kullandığınız kelime nedeni ile yorumunuz onaylanmamıştır.
OKUMUŞ Geliyor...
Cuneyt Sarı 2011-04-06 10:31:13
Siyasette Yıpranmamıs , yeni bir yuz - farklı bir ses , vizyoner , dunya tecrubeli , turizmci , halktan biri olan , tum Rizeden- parili- partisiz her kesimden destek alan... AK Partiye cok buyuk bir oy kazanımı saglayacak olan... MEHMET OKUMUS...Basbakanımızın onunde... degil....AKLINDA...
yuh